Két év Bostonban (meg másfél)

Kiköltöztem két + másfél évre Bostonba dolgozni, gondoltam, megörökítem az élményeimet.

Ajánlott olvasmány!

Egy régi barát és volt kolléga, szintén külföldre költözött:
Egy kitántorgó naplója

Friss topikok

  • Boston2: @Béla Salamon: Köszönöm, hogy írtál. Én aztán végül négy év 9 hónapot voltam kinn, egy évig család... (2018.09.24. 22:17) Búcsúbeszéd
  • Boston2: @iota draconis: Az a Dzseff, igen. Nem hinném, hogy valaha is még találkozunk, de ha mégis, átadom... (2017.08.30. 14:58) Bekeményítettek
  • Boston2: @FutureFry: Nahát, nem is gondoltam, hogy még olvasni fogod... :) (2016.04.22. 21:51) A Saabadság ára
  • Boston2: @ribizlifozelek: Állás az van, nem is rossz, csak másfél óra az ingázás. Lesz róla poszt. (2015.11.20. 19:00) Légy pozitív!
  • Boston2: @kék madár: Miért is nem csodálkozom ezen? (2015.10.23. 18:44) Vissza Bostonba

Címkék

1956 (2) abszurd (1) adó (1) Air france (1) ajánló (1) akkumulátor (1) aksi (1) Alitalia (1) állat (11) amazon (3) Amerika (2) amerika (145) Apple (1) apple (13) árengedmény (1) artisjus (1) at&t (5) átutalás (1) autó (17) baleset (1) bank (8) barkács (6) bazmeg (1) benzinkút (1) beperel (1) bevásárlás (8) bicikli (22) biztonság (5) blog (1) bor (2) bőrönd (1) borzalom (1) bosszúság (3) Boston (1) boston (127) bunkó (1) bürokrata (1) buszsofőr (1) canon (1) CDG (1) Cervignano (1) CIB (2) Citizens (1) comcast (2) copyright (1) credit (6) család (1) csekk (1) cvs (1) delta (1) diner (1) diszkont (1) eBay (1) ebay (3) edigital (1) egér (3) egészségügy (2) életkép (2) élet külföldön (128) élmény (1) előítélet (1) előzmény (4) emlékezés (1) emlékmű (2) enterprise (1) érdekes (1) erdő (1) erősítő (1) étel (7) étterem (1) Európa (1) facebook (1) félrevezető (1) fender (1) flying blue (1) forradalom (1) fotó (3) foxconn (1) frankfurt (1) fura (1) fűtés (1) gallon (1) gasztro (16) Gibson (1) gibson (2) gitár (14) gondolatok (1) google (1) gps (2) Grado (1) gumi (2) gyógyszer (1) hálaadás (2) hangszer (12) hangya (1) hatóság (1) ház (1) haza (2) hekkelés (1) hideg (1) hitel (1) hivatal (4) (2) htc (2) hurrikán (3) húsvét (1) időjárás (4) információ (1) internet (4) iphone (4) irene (3) itthon (3) Java (1) javítás (2) jog (1) jogosítvány (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) kaució (1) kenyérsütés (4) kerékpár (21) klm (2) kölcsönzés (1) költség (1) koncert (1) konyha (3) könyv (2) közlekedés (7) kudarc (1) küldetés (1) külföld (72) különbség (1) kütyü (1) lakás (3) lion (1) lúd (1) lufthansa (1) m&m's (1) Mac (1) macbook (4) macintosh (2) macska (1) madár (2) Magyarország (3) máv (1) MBTA (1) mcdonalds (2) mcgyver (3) merengés (14) michael daisey (1) minute clinincs (1) mission statement (1) mobil (6) mókus (5) munka (19) napló (117) new york (2) nyaralás (1) nyelv (2) ocsmány (1) olajcsere (1) Olaszország (1) online vásárlás (3) open house (1) óra (1) öröm (9) orvosi ellátás (1) OS X (1) os x (1) otthon (2) őz (1) pánik (1) papaya (1) paranoia (2) patika (1) paypal (2) Paypal (2) pénzügyek (1) pizza (1) posta (2) privacy (1) pulyka (2) relic (1) rendőrség (1) reptér (3) repülés (7) rettenet (1) rizs (1) Róma (1) Romney (1) ronda (1) ruha (4) saab (7) sandy (1) social security (1) spam (1) starbucks (1) steve jobs (1) strand (1) support (3) számvetés (1) szégyen (1) szemüveg (1) szerelés (1) szerszám (1) szerviz (1) szoftver (2) szolgálati közlemény (4) szőnyegtisztítás (1) sztori (1) technika (40) tél (1) telenor (1) természet (3) tojás (1) tojásfestés (1) tömegközlekedés (1) túlzás (1) túra (1) t mobile (1) ügyintézés (3) ünnep (1) UPS (3) ups (4) usa (131) usps (1) USPS (1) utazás (22) valvoline (1) van halen (1) városnézés (2) vásárlás (4) vélemény (13) Velence (1) verizon (8) video (7) virgin mobile (1) vizsga (1) vonat (4) youtube (1) zene (3) zipcar (2) Címkefelhő

Linkblog

Dögöljön meg a UPS, meg PayPal is

2013.02.15. 06:56 Boston2

Eladtam valamit az eBayen, mint 2011 őszén. Akkor frankón sikerült a szállítólevelet kinyomtatni, PayPalon keresztül, minden simán ment, negyed óra alatt megvolt, aztán beugrottam a UPS-be és beadtam, ennyi.

Azt hittem, most is így lesz.

Beléptem a PayPalra, megadtam az adatokat.
Azt írta, nem egyezik a UPS accountommal, nézzek utána.
Jó, mentem a UPS-re, próbáltam belépni. Nem sikerült.
Akartam kérni jelszót. Nem sikerült. Gondoltam, hátha rosszul emlékszem a login névre, kértem azt.
Azt mondta, ilyen emailcím nincs a feljegyzéseikbe.
Pedig annak idején ezt használtam. Kicsit kutattam az emailek között és találtam is egyet: mivel egy évnél régebb óta nem használtam, megszüntették. Én ezt nem vettem észre, mert minden hónapban addig küldtek egy csomó fölösleges és információt nem tartalmazó mailt (üres számla, stb.), ezért automatikusan olvasás nélkül archiváltam ezeket, eszembe se jutott, hogy megszüntethetik a regisztrációmat.
Nem baj, regisztrálok még egyszer. Sikerült is, amúgy a „hitelesítéshez” még azt is megkérdezték, milyen autó van regisztrálva a címemre...

Oké. Csináltam egy ún. UPS accountot is. Az is sikerült. Meg akartam adni valami Billing Centerben a kártyaadatomat, hogy ha kell, arról tudják levenni a szállítási díjat.
Beírtam mindent, ahogy szoktam, ugyanazt a címet használva, amit az előbb már a hitelesítés után elfogadott. Azt mondta, „enter valid streed address”. Bazmeg, ha az előbb ugyanez valid volt és még azt is tudtad, milyen kocsim van oda bejegyezve, akkor most mi a nyavalya bajod van vele???

Persze ilyenkor support nincs, csak munkaidőben, de nem is tudom, érdemes lenne-e egyáltalán vesztegetni vele az időt, eddig még egyszer se voltak képesek érdemben segíteni.

Mindegy, talán ettől még menni fog, mentem vissza a PayPalra és megint már harmadszor töltögettem ki a szállítási adatokat. Megint kiírta, hogy a cím nem egyezik azzal, ami a UPS.

Pedig egyezett.
PayPal support sincs persze.
Help keresés: UPS. Oké, megvan, az ötödik almenüben elrejtve lehet valahogy megadni a UPS account ID-t.
Hát igen, ott még az előző volt, amit törölt nagy kedvesen a UPS.
Kitöröltem én is.
Majd újat akartam felvenni. Kérte a UPS Account ID-t. Megadtam, de még egyszer meg kellett adnom ettől függetlenül az összes adatomat. Minek??? Ha egyszer van UPS accountom, abban benne van minden.

Mindegy, beírtam.

El kellett fogadnom egy csomó szokásos százoldalas jogi szöveget, amit senki nem olvas el soha, elfogadtam.
Eredmény: „This User ID already exists.PayPal Shipping is not available. We apologize for the inconvenience.”

Bazmeg. És bazmeg megint. Most mi van???? Próbáltam még párszor, úgy is, hogy kihagytam a meglévő ID-t, hátha akkor jó lesz. Persze nem, ugyanez a bazmeg volt.

Dühömbe bementem megint a UPS-re, mondom kitörlöm az egész regisztrációmat és megpróbálom újrakezdeni (addig már másfél órát csesztem el ezzel a két fos céggel).

Bejelentkeztem majd a Profile-ban a Cancel registration-re kattintottam.
„Your request for cancellation can not be completed. You are not authorized to delete this service.”

Bazmeg, bazmeg, bazmeg!
Ez kész. Nemhogy semmi nem működik, de még csak a saját regisztrációmat se vagyok jogosult megszüntetni. Bezzeg ők majd megszüntetik, ha nem használom, márpedig nem tudom használni.

Köszönöm, UPS, köszönöm PayPal. Ez most ma nagyon kellett.
Jó, hogy nincs vérnyomásmérőm, szerintem kiakadna most.

Ekkora kalap szart, mint ez a kettő együtt, de különösen a UPS, régen láttam. Talán ez a cég bosszantott a legtöbbet, írtam róla már itt, meg itt és itt is.

Ááá, és még nincs vége! Míg ezt írtam, láttam, hogy jött két levél a UPS-től, amiben jelezték, hogy két újabb UPS accountot nyitottam. Gondolom, a PayPalos próbálkozásaim, amiket ott látszólag visszadobott... még egy nagy gratuláció, frankón integráltátok a rendszereteket!

Még egy frissítés: mivel mindenképpen fel akartam adni csomagot holnap, hiszen megígértem, elhatároztam, hogy manuálisan viszem be az adatokat a UPS-be és megcsinálom a szállítólevelet és kifizetem.
Ez is többszöri próbálkozásra sikerült csak, illetve ez is csak félig. Kifizetnem sikerült, csak a shipping labelt nem lehet kinyomtatni, mert a "print" gombra kattinva semmi nem történik, egyáltalán semmi.
És amúgy tíz dollárral drágább, mint amit az eBay kiszámolt és amiért fizetett a vevő. Nem elég, hogy az eBay levonja a tizedet, de még ez is :(

Bazmeg. Már nem is tudom, hányadik. Hogy lehet egy ilyen cégnek ennyire elcseszett rendszere??? Csoda, hogy egyáltalán bármi működik náluk.

Frissítés 2:
Kibabráltam veled, kis genyó UPS! Hiába próbáltad megakadályozni, hogy kinyomtassam.
Addig addig turkáltam, míg rájöttem, ha bemegyek a View History-ba, ott kiválasztom az éppen megcsinált tranzakció, rákattintok a View Details-re, akkor kijön egy részletezés és annak az alján is van egy Print label gomb, ami csodák csodájára működik - valószínűleg véletlenül.

A bejegyzés trackback címe:

https://boston.blog.hu/api/trackback/id/tr615081365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása