Két év Bostonban (meg másfél)

Kiköltöztem két + másfél évre Bostonba dolgozni, gondoltam, megörökítem az élményeimet.

Ajánlott olvasmány!

Egy régi barát és volt kolléga, szintén külföldre költözött:
Egy kitántorgó naplója

Friss topikok

  • Boston2: @Béla Salamon: Köszönöm, hogy írtál. Én aztán végül négy év 9 hónapot voltam kinn, egy évig család... (2018.09.24. 22:17) Búcsúbeszéd
  • Boston2: @iota draconis: Az a Dzseff, igen. Nem hinném, hogy valaha is még találkozunk, de ha mégis, átadom... (2017.08.30. 14:58) Bekeményítettek
  • Boston2: @FutureFry: Nahát, nem is gondoltam, hogy még olvasni fogod... :) (2016.04.22. 21:51) A Saabadság ára
  • Boston2: @ribizlifozelek: Állás az van, nem is rossz, csak másfél óra az ingázás. Lesz róla poszt. (2015.11.20. 19:00) Légy pozitív!
  • Boston2: @kék madár: Miért is nem csodálkozom ezen? (2015.10.23. 18:44) Vissza Bostonba

Címkék

1956 (2) abszurd (1) adó (1) Air france (1) ajánló (1) akkumulátor (1) aksi (1) Alitalia (1) állat (11) amazon (3) amerika (145) Amerika (2) apple (13) Apple (1) árengedmény (1) artisjus (1) at&t (5) átutalás (1) autó (17) baleset (1) bank (8) barkács (6) bazmeg (1) benzinkút (1) beperel (1) bevásárlás (8) bicikli (22) biztonság (5) blog (1) bor (2) bőrönd (1) borzalom (1) bosszúság (3) Boston (1) boston (127) bunkó (1) bürokrata (1) buszsofőr (1) canon (1) CDG (1) Cervignano (1) CIB (2) Citizens (1) comcast (2) copyright (1) credit (6) család (1) csekk (1) cvs (1) delta (1) diner (1) diszkont (1) eBay (1) ebay (3) edigital (1) egér (3) egészségügy (2) életkép (2) élet külföldön (128) élmény (1) előítélet (1) előzmény (4) emlékezés (1) emlékmű (2) enterprise (1) érdekes (1) erdő (1) erősítő (1) étel (7) étterem (1) Európa (1) facebook (1) félrevezető (1) fender (1) flying blue (1) forradalom (1) fotó (3) foxconn (1) frankfurt (1) fura (1) fűtés (1) gallon (1) gasztro (16) gibson (2) Gibson (1) gitár (14) gondolatok (1) google (1) gps (2) Grado (1) gumi (2) gyógyszer (1) hálaadás (2) hangszer (12) hangya (1) hatóság (1) ház (1) haza (2) hekkelés (1) hideg (1) hitel (1) hivatal (4) (2) htc (2) hurrikán (3) húsvét (1) időjárás (4) információ (1) internet (4) iphone (4) irene (3) itthon (3) Java (1) javítás (2) jog (1) jogosítvány (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) kaució (1) kenyérsütés (4) kerékpár (21) klm (2) kölcsönzés (1) költség (1) koncert (1) konyha (3) könyv (2) közlekedés (7) kudarc (1) küldetés (1) külföld (72) különbség (1) kütyü (1) lakás (3) lion (1) lúd (1) lufthansa (1) m&m's (1) Mac (1) macbook (4) macintosh (2) macska (1) madár (2) Magyarország (3) máv (1) MBTA (1) mcdonalds (2) mcgyver (3) merengés (14) michael daisey (1) minute clinincs (1) mission statement (1) mobil (6) mókus (5) munka (19) napló (117) new york (2) nyaralás (1) nyelv (2) ocsmány (1) olajcsere (1) Olaszország (1) online vásárlás (3) open house (1) óra (1) öröm (9) orvosi ellátás (1) OS X (1) os x (1) otthon (2) őz (1) pánik (1) papaya (1) paranoia (2) patika (1) Paypal (2) paypal (2) pénzügyek (1) pizza (1) posta (2) privacy (1) pulyka (2) relic (1) rendőrség (1) reptér (3) repülés (7) rettenet (1) rizs (1) Róma (1) Romney (1) ronda (1) ruha (4) saab (7) sandy (1) social security (1) spam (1) starbucks (1) steve jobs (1) strand (1) support (3) számvetés (1) szégyen (1) szemüveg (1) szerelés (1) szerszám (1) szerviz (1) szoftver (2) szolgálati közlemény (4) szőnyegtisztítás (1) sztori (1) technika (40) tél (1) telenor (1) természet (3) tojás (1) tojásfestés (1) tömegközlekedés (1) túlzás (1) túra (1) t mobile (1) ügyintézés (3) ünnep (1) ups (4) UPS (3) usa (131) usps (1) USPS (1) utazás (22) valvoline (1) van halen (1) városnézés (2) vásárlás (4) vélemény (13) Velence (1) verizon (8) video (7) virgin mobile (1) vizsga (1) vonat (4) youtube (1) zene (3) zipcar (2) Címkefelhő

Linkblog

Olajcsere: na, így kell ezt!

2012.07.08. 03:51 Boston2

Azért jó, hogy van pozitív tapasztalat is, például a mai.

A Saab már nagyon pityergett, hogy neki olajcserére kellene menni, vittem is volna, de az előző pár hét káosz volt, utazás Tennessee-be, meg munka éjjel-nappal, aztán betegség.
Most végre rászántam magam, a legközelebb nem messze a Spring streeten van egy Valvoline Drive-Thru szerviz, ahol nem is kell bejelentkezni.
Letöltöttem a kedvezménykupont a weboldalukról, kinyomtattam és mentem is.

Csak egy másik autó volt a szép kis háromállásos szervizben, a szerelő integetett, hogy álljak az akna fölé. Még le se állítottam a motort szinte, mikor az egyikük már nyitotta az ajtót és kérdetze, hogy olajcsere, mire igent mondtam, már egy vonalkódolvasóval szkennelte az autó ajtaján lévő kódot, aztán megnézte a guminyomás matricát (végre én is megtudtam, hol van, mert nem ott, ahol az eddigi Saabjaimon, hanem az ajtó másik élén, szégyen, de nem vettem észre eddig).

Aztán kiszálltam, kinyitottam a motorháztetőt és már neki is esett az egyik szerelő, mondtam, hogy szintetikust kérek és ne rotálják a kerekeket, mert az elsők jobb minőségűek. :)

Aztán bediktáltam az adataimat, kérdezték, először járok-e itt, mondtam, igen, és közben már folyt a munka, szóltak, hogy megvárhatom itt a kocsinál, vagy leülhetek oldalt, én inkább elmentem a sarki boltba egy kávéért.

Mire visszajöttem, gyakorlatilag 10 perc alatt kész is volt. A srác kihúzta a nívópálcát és mutatta, hogy feltöltötték és hogy láthatólag ez új olaj, elmondta a tipusát és hogy mennyi ment bele és hogy cserélték a szűrőt is.
Aztán elmondta, miket csináltak, ellenőrizték a folyadékszinteket, utántöltötték az ablakmosót, mennyire fújták fel a gumikat, stb., mindez a kedvezménnyel együtt 70 dollárba került, ami korrekt ár, otthon kicsit több szokott lenni, igaz, ott a legjobb csúcsminőségű olaj kellett a Viggenbe, itt elég a normál szintetikus. Mint elsőként hozzájuk kerülő ügyfél, kaptam egy 10 dolláros kupont.
A számlán minden feltüntetve, az is, ki végezte el a munkát, a menedzser neve és telefonszáma külön aláhúzva, ha bármi kérdés lenne.
Mire hazaértem, ott volt e-mailben is az egész.
Tökéletes szolgáltatás.

A bejegyzés trackback címe:

https://boston.blog.hu/api/trackback/id/tr114635415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása