Két év Bostonban (meg másfél)

Kiköltöztem két + másfél évre Bostonba dolgozni, gondoltam, megörökítem az élményeimet.

Ajánlott olvasmány!

Egy régi barát és volt kolléga, szintén külföldre költözött:
Egy kitántorgó naplója

Friss topikok

  • Boston2: @Béla Salamon: Köszönöm, hogy írtál. Én aztán végül négy év 9 hónapot voltam kinn, egy évig család... (2018.09.24. 22:17) Búcsúbeszéd
  • Boston2: @iota draconis: Az a Dzseff, igen. Nem hinném, hogy valaha is még találkozunk, de ha mégis, átadom... (2017.08.30. 14:58) Bekeményítettek
  • Boston2: @FutureFry: Nahát, nem is gondoltam, hogy még olvasni fogod... :) (2016.04.22. 21:51) A Saabadság ára
  • Boston2: @ribizlifozelek: Állás az van, nem is rossz, csak másfél óra az ingázás. Lesz róla poszt. (2015.11.20. 19:00) Légy pozitív!
  • Boston2: @kék madár: Miért is nem csodálkozom ezen? (2015.10.23. 18:44) Vissza Bostonba

Címkék

1956 (2) abszurd (1) adó (1) Air france (1) ajánló (1) akkumulátor (1) aksi (1) Alitalia (1) állat (11) amazon (3) Amerika (2) amerika (145) Apple (1) apple (13) árengedmény (1) artisjus (1) at&t (5) átutalás (1) autó (17) baleset (1) bank (8) barkács (6) bazmeg (1) benzinkút (1) beperel (1) bevásárlás (8) bicikli (22) biztonság (5) blog (1) bor (2) bőrönd (1) borzalom (1) bosszúság (3) Boston (1) boston (127) bunkó (1) bürokrata (1) buszsofőr (1) canon (1) CDG (1) Cervignano (1) CIB (2) Citizens (1) comcast (2) copyright (1) credit (6) család (1) csekk (1) cvs (1) delta (1) diner (1) diszkont (1) ebay (3) eBay (1) edigital (1) egér (3) egészségügy (2) életkép (2) élet külföldön (128) élmény (1) előítélet (1) előzmény (4) emlékezés (1) emlékmű (2) enterprise (1) érdekes (1) erdő (1) erősítő (1) étel (7) étterem (1) Európa (1) facebook (1) félrevezető (1) fender (1) flying blue (1) forradalom (1) fotó (3) foxconn (1) frankfurt (1) fura (1) fűtés (1) gallon (1) gasztro (16) gibson (2) Gibson (1) gitár (14) gondolatok (1) google (1) gps (2) Grado (1) gumi (2) gyógyszer (1) hálaadás (2) hangszer (12) hangya (1) hatóság (1) ház (1) haza (2) hekkelés (1) hideg (1) hitel (1) hivatal (4) (2) htc (2) hurrikán (3) húsvét (1) időjárás (4) információ (1) internet (4) iphone (4) irene (3) itthon (3) Java (1) javítás (2) jog (1) jogosítvány (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) kaució (1) kenyérsütés (4) kerékpár (21) klm (2) kölcsönzés (1) költség (1) koncert (1) konyha (3) könyv (2) közlekedés (7) kudarc (1) küldetés (1) külföld (72) különbség (1) kütyü (1) lakás (3) lion (1) lúd (1) lufthansa (1) m&m's (1) Mac (1) macbook (4) macintosh (2) macska (1) madár (2) Magyarország (3) máv (1) MBTA (1) mcdonalds (2) mcgyver (3) merengés (14) michael daisey (1) minute clinincs (1) mission statement (1) mobil (6) mókus (5) munka (19) napló (117) new york (2) nyaralás (1) nyelv (2) ocsmány (1) olajcsere (1) Olaszország (1) online vásárlás (3) open house (1) óra (1) öröm (9) orvosi ellátás (1) OS X (1) os x (1) otthon (2) őz (1) pánik (1) papaya (1) paranoia (2) patika (1) Paypal (2) paypal (2) pénzügyek (1) pizza (1) posta (2) privacy (1) pulyka (2) relic (1) rendőrség (1) reptér (3) repülés (7) rettenet (1) rizs (1) Róma (1) Romney (1) ronda (1) ruha (4) saab (7) sandy (1) social security (1) spam (1) starbucks (1) steve jobs (1) strand (1) support (3) számvetés (1) szégyen (1) szemüveg (1) szerelés (1) szerszám (1) szerviz (1) szoftver (2) szolgálati közlemény (4) szőnyegtisztítás (1) sztori (1) technika (40) tél (1) telenor (1) természet (3) tojás (1) tojásfestés (1) tömegközlekedés (1) túlzás (1) túra (1) t mobile (1) ügyintézés (3) ünnep (1) ups (4) UPS (3) usa (131) usps (1) USPS (1) utazás (22) valvoline (1) van halen (1) városnézés (2) vásárlás (4) vélemény (13) Velence (1) verizon (8) video (7) virgin mobile (1) vizsga (1) vonat (4) youtube (1) zene (3) zipcar (2) Címkefelhő

Linkblog

Egérsors

2011.07.03. 06:51 Boston2

Az első siker után számítani kellett újabb egér feltűnésére, így ismét élesítettem a csapdámat.
Az éjszaka ott is járt, egyértelmű, egyrészt a potyadéka ismét a konyhapult fal felőli oldalán volt látható, másrészt a cserép is a földön.
Óvatosan alánéztem - semmi. Hmm.
Fölemeltem - semmi, de annyira, hogy még a föltámasztó kis stift is eltűnt. Kerestem, körbenéztem, de nem leltem.
Úgy látszik, az éjszakai járat elvitte magával, elég furfangos lehet, nyilván Jerryért állt bosszút.
Estére már az új, Amazonról vett csapdával is felszerelkeztem, az utasítás szerint egy kis mogyoróvajat raktam bele csaléteknek.


Közben a saját csapda ismét élesre állt, az eltűnt stift helyett a fiókban talált tortagyertyát használtam fel, amivel annak idején a húsvéti tojásra rajzoltam viasszal (rajzoltam volna, de nem igazi viasz ez már...) Csalétek maradt a füstölt saj, ragasztószalaggal rögzítve.
Reggelre mindkét csapda sikeres működésűnek mutatkozott. A jenki dobozban egy jóval kisebb egérke lapult enyhe depresszióba esve, a sarokban duzzogva - de a mogyoróvaj jócskán fogyott.
Alálestem a cserépnek - mozgás! Jól van, nagyszerű! :)
Most már csak azt kellett kitalálnom, hogy vegyem ki alóla, végül alátoltam egy kartont, amit a másik csapda csomagolásáról téptem le, ez sajnos teljesen összekenődött az egérszarral, viszont a fogoly farkincája napvilágra került. A már ismert módszerrel farkánál fogva betessékeltem az üvegbe. Alighanem ő volt a tettes a stift elvitelében, ugyanis mokány, izmos kis jószág, nem jött zavarba különösebben a bezártságtól, a Jerry által otthagyott sajtdarabot azonnal befalta (akkor nem is vettem észre, csak a videóról láttam), és élénken érdeklődik a külvilág iránt, erőteljes szabadságvággyal, míg Jerry párja a dobozban teljes letargiába zuhanva kuporgott a sarokba.
Míg gondolkodtam, hogy is szállítsam Jerry után őket, emígyen dúdolgattam magamban:

Kéne egy szatyor, jókora,
benne jó Jerry rokona,
a leckét szépen megértve,
elköltözhet vidékre.

Végül megtaláltam a Home Depot nagy, narancssárga szatyrát, ebbe rugózó alátétnek az eredeti csapdadobozt tettem, majd a nagy kartondobozba raktam a csapdát és a befőttesüveget, nyakamba akasztottam a fényképezőgépet és elindultam.
A célterületre érve meglepődve láttam, hogy több kocsi is jár az úton, nyilván a temetőbe látogatók mentek, eddig még nem nagyon volt ilyen forgalom.
Belegondoltam, mit szólhatnak, ha meglátják, hogy megállok ott egy nagy csomaggal és valami kirakok belőle? De ennél még súlyosabb lehetett volna, ha éjjel lát meg valaki, mert joggal gondolhatja furának, hogy mi a fenét keresek ott éjnek évadján, és miért megyek oda, majd jövök vissza 5 perc múlva? Még rám hívják a 911-et, aztán magyarázkodhatok. Szerencsére felvettem videóra.
No, mindegy, egérkék megint gyanakodtak és az istennek se akartak kijönni a helyükről, nyilván ott érezték magukat biztonságban, még ha szabadságukban korlátozva is vannak. Úgy kellett megint kitessékelnem őket, két lépésben történt, mikor kipottyantak az útra, először kb. fél métert iramodtak, hogy tőlem biztos távolságba kerüljenek, majd felmérték a terepet pár másodpercig, majd meglepően villámgyorsan elszeleltek. 
A felszerelést rendszeresítettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://boston.blog.hu/api/trackback/id/tr563033939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

legvarykyra 2011.07.03. 10:22:56

A jenki csapda túlságosan megijesztette szegényt, vagy esetleg rácsapódott, nem hinném, hogy csak a természetéből adódóan viselkedett ennyire másképp.

Nem lehetne inkább csak a magyart használni? Esetleg sorozatgyártásban?

Legközelebb együtt kellene elengedni őket, és arra is kíváncsi lennék, ha nem noszogatod, mennyi idő alatt találják meg a kijáratot.

Boston2 · http://boston.blog.hu/ 2011.07.03. 16:54:15

@legvarykyra: Nem hinném, hogy megijedt annyira... neki sokkal tágasabb helye volt és ki is látott, a cserép alatt meg sötét is van és a hely is kisebb.
Szerintem az egyik egy félénk, hisztis lányka volt, a másik meg egy vagány csibészke.

Legutóbbi éjjel az én csapdám nem működött, elvitte a sajtot a következő rokon. :(

Gyakorlatilag egyszerre engedtem el őket, nem is a kijáratkeresés lehet a gond, hanem a biztonság, nem akarnak a bizonytalanba kimenni.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.07.04. 15:17:05

De jó volt a hangodat is hallani! :)
Emlékszem, gyerekkoromban mi is fogtunk egeret, de a fránya felszaladt a saját farkán, megharapta az unokatesómat, és elszelelt. :S Szerencséd, hogy ezek nem ismerik ezt a trükköt. :)

Boston2 · http://boston.blog.hu/ 2011.07.05. 02:35:53

@Enchantée: Chantie, az előző megpróbálta, de nem sikerült neki :)

Nash vs. Keynes 2011.07.06. 01:49:18

Jó a dalszöveg, lehetne blues, a száműzött egér balladája címmel. :)

mi eleve kartont tettünk az üveg/cserép alá, így csak meg kellett fordítani ha benne volt a mus musculus

Boston2 · http://boston.blog.hu/ 2011.07.06. 15:22:40

@Nash vs. Keynes:

Kösz, mindkettő jó ötlet! Lehet, hogy megcsinálom! :)

Egyelőre nyugi van, a legutóbbi transzport óta nyomukat se láttam.
süti beállítások módosítása