Két év Bostonban (meg másfél)

Kiköltöztem két + másfél évre Bostonba dolgozni, gondoltam, megörökítem az élményeimet.

Ajánlott olvasmány!

Egy régi barát és volt kolléga, szintén külföldre költözött:
Egy kitántorgó naplója

Friss topikok

  • Boston2: @Béla Salamon: Köszönöm, hogy írtál. Én aztán végül négy év 9 hónapot voltam kinn, egy évig család... (2018.09.24. 22:17) Búcsúbeszéd
  • Boston2: @iota draconis: Az a Dzseff, igen. Nem hinném, hogy valaha is még találkozunk, de ha mégis, átadom... (2017.08.30. 14:58) Bekeményítettek
  • Boston2: @FutureFry: Nahát, nem is gondoltam, hogy még olvasni fogod... :) (2016.04.22. 21:51) A Saabadság ára
  • Boston2: @ribizlifozelek: Állás az van, nem is rossz, csak másfél óra az ingázás. Lesz róla poszt. (2015.11.20. 19:00) Légy pozitív!
  • Boston2: @kék madár: Miért is nem csodálkozom ezen? (2015.10.23. 18:44) Vissza Bostonba

Címkék

1956 (2) abszurd (1) adó (1) Air france (1) ajánló (1) akkumulátor (1) aksi (1) Alitalia (1) állat (11) amazon (3) Amerika (2) amerika (145) apple (13) Apple (1) árengedmény (1) artisjus (1) at&t (5) átutalás (1) autó (17) baleset (1) bank (8) barkács (6) bazmeg (1) benzinkút (1) beperel (1) bevásárlás (8) bicikli (22) biztonság (5) blog (1) bor (2) bőrönd (1) borzalom (1) bosszúság (3) Boston (1) boston (127) bunkó (1) bürokrata (1) buszsofőr (1) canon (1) CDG (1) Cervignano (1) CIB (2) Citizens (1) comcast (2) copyright (1) credit (6) család (1) csekk (1) cvs (1) delta (1) diner (1) diszkont (1) eBay (1) ebay (3) edigital (1) egér (3) egészségügy (2) életkép (2) élet külföldön (128) élmény (1) előítélet (1) előzmény (4) emlékezés (1) emlékmű (2) enterprise (1) érdekes (1) erdő (1) erősítő (1) étel (7) étterem (1) Európa (1) facebook (1) félrevezető (1) fender (1) flying blue (1) forradalom (1) fotó (3) foxconn (1) frankfurt (1) fura (1) fűtés (1) gallon (1) gasztro (16) gibson (2) Gibson (1) gitár (14) gondolatok (1) google (1) gps (2) Grado (1) gumi (2) gyógyszer (1) hálaadás (2) hangszer (12) hangya (1) hatóság (1) ház (1) haza (2) hekkelés (1) hideg (1) hitel (1) hivatal (4) (2) htc (2) hurrikán (3) húsvét (1) időjárás (4) információ (1) internet (4) iphone (4) irene (3) itthon (3) Java (1) javítás (2) jog (1) jogosítvány (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) kaució (1) kenyérsütés (4) kerékpár (21) klm (2) kölcsönzés (1) költség (1) koncert (1) konyha (3) könyv (2) közlekedés (7) kudarc (1) küldetés (1) külföld (72) különbség (1) kütyü (1) lakás (3) lion (1) lúd (1) lufthansa (1) m&m's (1) Mac (1) macbook (4) macintosh (2) macska (1) madár (2) Magyarország (3) máv (1) MBTA (1) mcdonalds (2) mcgyver (3) merengés (14) michael daisey (1) minute clinincs (1) mission statement (1) mobil (6) mókus (5) munka (19) napló (117) new york (2) nyaralás (1) nyelv (2) ocsmány (1) olajcsere (1) Olaszország (1) online vásárlás (3) open house (1) óra (1) öröm (9) orvosi ellátás (1) OS X (1) os x (1) otthon (2) őz (1) pánik (1) papaya (1) paranoia (2) patika (1) Paypal (2) paypal (2) pénzügyek (1) pizza (1) posta (2) privacy (1) pulyka (2) relic (1) rendőrség (1) reptér (3) repülés (7) rettenet (1) rizs (1) Róma (1) Romney (1) ronda (1) ruha (4) saab (7) sandy (1) social security (1) spam (1) starbucks (1) steve jobs (1) strand (1) support (3) számvetés (1) szégyen (1) szemüveg (1) szerelés (1) szerszám (1) szerviz (1) szoftver (2) szolgálati közlemény (4) szőnyegtisztítás (1) sztori (1) technika (40) tél (1) telenor (1) természet (3) tojás (1) tojásfestés (1) tömegközlekedés (1) túlzás (1) túra (1) t mobile (1) ügyintézés (3) ünnep (1) UPS (3) ups (4) usa (131) USPS (1) usps (1) utazás (22) valvoline (1) van halen (1) városnézés (2) vásárlás (4) vélemény (13) Velence (1) verizon (8) video (7) virgin mobile (1) vizsga (1) vonat (4) youtube (1) zene (3) zipcar (2) Címkefelhő

Linkblog

A béka

2011.08.09. 06:34 Boston2

A bejegyzés néha napokkal korábbra vonatkoznak, csak igen korlátozott az internet hozzáférésem itthon. A képek minőségéért elnézést, csak egy közel 4 éves Nokia E51 van most nálam használatban.

A béka tenyérnyi, zöldesbarna rücskös-foltos volt és pihenéséből felverve méltatlankodva pislogott fel a garázsban tárolt virágföldcsomagok alól.
A béka újabb bizonyítéka volt, hogy a békák-ember meccsben még mindig a békák vezetnek, pár rövid életű diadalnak tűnő takarítás, kiseprűzés és vödörbe-gyűjtve deportálás után makacsul visszatértek.


Mivel magam is osztom a nézetet, hogy a békák nem garázs-konform állatok, tekintve, hogy a szoba-, illetve garázstisztaság legelemibb szabályainak betartására sem képesek - ennek nyomait látványosan szerteszét hagyják -, úgy döntöttem, teljes erőbedobással részt veszek a garázs békátlanításában.
Egyelőre mint pártatlan megfigyelő szemléltem, ahogy a már beváltnak tűnő módszerrel (seprűnyéllel kopogás és noszogatás) a békát a garázskijárat felé próbálják terelni, ám béka már edzett lehetett, és a hatosával zsugorfóliázott ásványvizes palackok mögé a falhoz lapult és egy tapodtat se volt hajlandó onnan elmozdulni. Ekkor én is elérkezettnek éreztem az időt a beavatkozásra és átvettem az irányítás a seprűnyéllel együtt. Azonban hiába emeltem fel a csomagot, hiába próbáltam a seprűnyéllel finoman besegítve továbbnoszogatni, a béka dacosan tapadt a fal és a padló találkozásához és láthatólag esze ágában se volt kimenni.
- Seprűzd ki, ne csak a nyelével! - jött a már állítólag bevált módszerre utaló javaslat.
Visszaemlékezve Gerrald Durrel könyveire, ezt inkább elvetettem.
- Nem jó - ráztam a fejem - megsértheti a bőrét a seprű és az nehezen gyógyul. -
Folytatva a további szelíd macerálást, a béka meggondolta magát, és taktikai visszavonulásba kezdett az ajtó irányába, mintha feladta volna, néhány ugrással kinn termett.
Korai volt azonban az öröm, ugyanis csakhamar ismét a küszöbnél láttuk viszont az ádáz és ravasz kétéltűt.
Itt már csak egy dolog segíthet.
- Van-e itt - folytattam, némi drámai hangsúlyt vegyítve a kérdésbe - békafogó kesztyű? -
A nemleges válasz hallatán se jöttem zavarba, hanem azonnal előálltam a B-tervvel.
- Jó... de valami zacskó csak akad? - kérdeztem, fölényes tudatában annak, hogy egy gyakorlott, amerikai kalandokban edződött egér- és szarvasbogárfogó számára ez is megteszi.
Zacskó került is hamarosan. Ezt a kezemre húztam és visszatértem a békához, akit elsőre nem is láttam, csak a garázsajtó behajtása után fedeztem fel, mivel ármányos módon a falon lapult meg.
Hogy adjak neki még egy esélyt, ultimátumot intéztem hozzá, melyben kilátásba helyeztem kényszerítő intézkedések foganatosítását, amennyiben nem hagy fel az ingatlan jogtalan használatával.
A béka egy magát a sínekhez láncolni is képes zöldaktivista elszántságával némán, mozdulatlanul tiltakozott a hatósági önkény ellen.
Mikor érte nyúltam, megmerevedett, lehunyta a szemét, halottnak tettette magát.
- Ócska trükk...- húztam el a szám megvetően és felmarkoltam.
A béka eleinte rugdalózva tiltakozott az erőszak ellen, de óvatos, ám határozott markolásomban hamar belátta, hogy nincs esélye és feladta. A tekintetével azonban ölni tudott volna.
Először a szomszéd lakópark zöldterületére akartam vinni, mert korábban is oda történt a deportálás, de úgy gondoltam, onnan túl egyenes út vezet vissza, így egy balkanyarral a közeli víztorony felé vettem az irányt, ahol szintén kis parkos rész van, majd egy fa alatt letettem a nedves talajra.

A béka némi felderítő szemlélődés után egy nagy ugrással tüntetőleg eltávolodott tőlem, majd a fa tövébe húzódva szemében egy száműzött trónörökös sértett méltóságával dacosan és megvetően bámult.
Sok szerencsét kívántam neki, nyomatékosan figyelmeztettem, hogy ne kísérelje meg a visszatérést és otthagytam.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://boston.blog.hu/api/trackback/id/tr173135976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nash vs. Keynes 2011.08.15. 23:33:07

Olyan vagy mint az IRS az idegenrendészeti hivatal :)
remélem jól nyaraltok. Nálunk sajnos elmaradt, ha visszajöttél elmesélem.

Boston2 · http://boston.blog.hu/ 2011.08.23. 05:37:13

@Nash vs. Keynes:
Jó volt, igen. :)
A békaűzés meg sikerült, nem jött vissza. :)

Németh András 2011.10.09. 13:24:26

A fotó alapján ez egy tök ártalmatlan zöld varangy (na jó a meztelencsiga nem így gondolja). Nyugodtan meg lehet fogni kézzel, nem mérgezőbb mint a kutya vagy a macska (sőt mivel nem szőrös ezért szerintem kevésbé allergén).

De azért az nagyon pozitív hogy vigyáztál rá!

Boston2 · http://boston.blog.hu/ 2011.10.10. 00:17:10

@Németh András:
Köszönöm, azt sejtettem, hogy varangy, de nem tudtam, miféle. Úgy tudtam, vannak olyanok, melyeknek a bőre valami nem túl kellemes váladékot tud kiválasztani.

Németh András 2011.10.10. 00:43:57

@Boston2: azért nem mondom hogy kezd el nyalogatni a bőrét, de az biztos hogy kézbe lehet venni, odébb lehet vinni, és nem lesz semmi bajod tőle.

Hozzá kell egyébként tenni hogy pl a békáknak olyan a bőrük hogy azon keresztül is képesek részben lélegezni, tehát sokkal veszélyesebbek lehetünk mi rájuk nézve. Pl. ha valamilyen fertőtleítőszerrel, vagy kozmetikummal kentük be a kezünket és megfogjuk őket akkor nekik tényleg lehet hogy bajuk lesz a kezünkön lévő vegyszerektől...

Boston2 · http://boston.blog.hu/ 2011.10.10. 01:17:18

@Németh András:
A bőrlégzésről tudtam, az érintés veszélyéről nem, ezentúl ezt is észben tartom.
süti beállítások módosítása