Két év Bostonban (meg másfél)

Kiköltöztem két + másfél évre Bostonba dolgozni, gondoltam, megörökítem az élményeimet.

Ajánlott olvasmány!

Egy régi barát és volt kolléga, szintén külföldre költözött:
Egy kitántorgó naplója

Friss topikok

  • Boston2: @Béla Salamon: Köszönöm, hogy írtál. Én aztán végül négy év 9 hónapot voltam kinn, egy évig család... (2018.09.24. 22:17) Búcsúbeszéd
  • Boston2: @iota draconis: Az a Dzseff, igen. Nem hinném, hogy valaha is még találkozunk, de ha mégis, átadom... (2017.08.30. 14:58) Bekeményítettek
  • Boston2: @FutureFry: Nahát, nem is gondoltam, hogy még olvasni fogod... :) (2016.04.22. 21:51) A Saabadság ára
  • Boston2: @ribizlifozelek: Állás az van, nem is rossz, csak másfél óra az ingázás. Lesz róla poszt. (2015.11.20. 19:00) Légy pozitív!
  • Boston2: @kék madár: Miért is nem csodálkozom ezen? (2015.10.23. 18:44) Vissza Bostonba

Címkék

1956 (2) abszurd (1) adó (1) Air france (1) ajánló (1) akkumulátor (1) aksi (1) Alitalia (1) állat (11) amazon (3) Amerika (2) amerika (145) Apple (1) apple (13) árengedmény (1) artisjus (1) at&t (5) átutalás (1) autó (17) baleset (1) bank (8) barkács (6) bazmeg (1) benzinkút (1) beperel (1) bevásárlás (8) bicikli (22) biztonság (5) blog (1) bor (2) bőrönd (1) borzalom (1) bosszúság (3) Boston (1) boston (127) bunkó (1) bürokrata (1) buszsofőr (1) canon (1) CDG (1) Cervignano (1) CIB (2) Citizens (1) comcast (2) copyright (1) credit (6) család (1) csekk (1) cvs (1) delta (1) diner (1) diszkont (1) eBay (1) ebay (3) edigital (1) egér (3) egészségügy (2) életkép (2) élet külföldön (128) élmény (1) előítélet (1) előzmény (4) emlékezés (1) emlékmű (2) enterprise (1) érdekes (1) erdő (1) erősítő (1) étel (7) étterem (1) Európa (1) facebook (1) félrevezető (1) fender (1) flying blue (1) forradalom (1) fotó (3) foxconn (1) frankfurt (1) fura (1) fűtés (1) gallon (1) gasztro (16) Gibson (1) gibson (2) gitár (14) gondolatok (1) google (1) gps (2) Grado (1) gumi (2) gyógyszer (1) hálaadás (2) hangszer (12) hangya (1) hatóság (1) ház (1) haza (2) hekkelés (1) hideg (1) hitel (1) hivatal (4) (2) htc (2) hurrikán (3) húsvét (1) időjárás (4) információ (1) internet (4) iphone (4) irene (3) itthon (3) Java (1) javítás (2) jog (1) jogosítvány (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) kaució (1) kenyérsütés (4) kerékpár (21) klm (2) kölcsönzés (1) költség (1) koncert (1) konyha (3) könyv (2) közlekedés (7) kudarc (1) küldetés (1) külföld (72) különbség (1) kütyü (1) lakás (3) lion (1) lúd (1) lufthansa (1) m&m's (1) Mac (1) macbook (4) macintosh (2) macska (1) madár (2) Magyarország (3) máv (1) MBTA (1) mcdonalds (2) mcgyver (3) merengés (14) michael daisey (1) minute clinincs (1) mission statement (1) mobil (6) mókus (5) munka (19) napló (117) new york (2) nyaralás (1) nyelv (2) ocsmány (1) olajcsere (1) Olaszország (1) online vásárlás (3) open house (1) óra (1) öröm (9) orvosi ellátás (1) OS X (1) os x (1) otthon (2) őz (1) pánik (1) papaya (1) paranoia (2) patika (1) paypal (2) Paypal (2) pénzügyek (1) pizza (1) posta (2) privacy (1) pulyka (2) relic (1) rendőrség (1) reptér (3) repülés (7) rettenet (1) rizs (1) Róma (1) Romney (1) ronda (1) ruha (4) saab (7) sandy (1) social security (1) spam (1) starbucks (1) steve jobs (1) strand (1) support (3) számvetés (1) szégyen (1) szemüveg (1) szerelés (1) szerszám (1) szerviz (1) szoftver (2) szolgálati közlemény (4) szőnyegtisztítás (1) sztori (1) technika (40) tél (1) telenor (1) természet (3) tojás (1) tojásfestés (1) tömegközlekedés (1) túlzás (1) túra (1) t mobile (1) ügyintézés (3) ünnep (1) UPS (3) ups (4) usa (131) usps (1) USPS (1) utazás (22) valvoline (1) van halen (1) városnézés (2) vásárlás (4) vélemény (13) Velence (1) verizon (8) video (7) virgin mobile (1) vizsga (1) vonat (4) youtube (1) zene (3) zipcar (2) Címkefelhő

Linkblog

Úton hazafelé

2011.08.07. 01:02 Boston2

New York, JFK.
Bostonból ezen keresztül vezet az utam.
Ha kicsit okosabban szervezem, eljöhettem volna ide előbb és még lett volna időm megnézi Rudy Pensa hangszerboltját, ahol a legendás Mark Knopfler -féle Pensa-Suhr gitárok először napvilágot láttak.
Majd legközelebb.
Kis géppel jöttünk, valamiért „upgradeltek”, business classra kerültem, ami annyiban különbözött a többi résztől, hogy nem csak vizet adtak, hanem üdítőt és némi nasit is.
Valami nem stimmel a gyomrommal, egyfolytában mocorog.
A gép persze kívült állt meg, de itt nem volt buszoztatás, egy ideiglenes építkezéso folyosón lehetett begyalogolni egy mellékajtón át a reptérre. Szerintem elég nagy biztonsági rés, főleg, hogy nem volt több biztonsági ellenőrzés már.
Nagyjából fél óra gyaloglás után - hátamon a 10 kilós hátizsákkal meg egy másik csomaggal a vállamon - teljesen átizzadtam, öregszem, tényleg, nem való már ez nekem. Kell vennem valami kényelmes, huzivoni csomagot.
Még volt időm bőven, a kényelem jegyében vettem egy felfújható nyakpárnát (a sajátomat nem találtam pakolás közben) meg egy útizoknit, elég csajszis színe van, de kit érdekel, fő a célszerűség, nem divatozni megyek a repülőre.
Nézegettem, mit ehetnék, ami tetszett, ott vagy sokan voltak, vagy olyan drágának ítéltem, amilyet nem vagyok hajlandó megfizetni, végül kikötöttem egy pizzásnál, kértem egy pepperonis szeletet, vettem hozzá egy mangólevet.
A pénztárnál a csaj megkérdezte: „Cheese”?
„Pepperoni” mondtam.
„Do you have pepperoni too?” kérdezte.
„I have a pepperoni” mutattam az egy szelet pizzára.

Kiszámlázta mind a kettőt, szóltam neki, hogy nekem csak egy van. Ingerülten mondta, hogy kérdezte, hogy a Pepperonim is van, meg a sajtos?
Mondtam, hogy láthatta, hogy csak egy szelet pizzám van és az pepperoni.
De az sajtos, ragaszkodott hozzá.
Elég baj, mondtam, mert én pepperonit kértem.
Akkor hívja a menedzsert.
Jó.
Vártunk. A sor is.
Aztán legalább őket elkezdte kiszolgálni.
Előkerült a menedzser, elmondtam, én mit akartam és ehelyett mi történt, visszaadta a pénzt és adott egy pepperonit.
Miért volt ez olyan nehéz?

A Delta budapesti járatának várótermében elég balkáni a hangulat. Persze magyarok is vannak bőven. Kezd megtelni a váró.
Hogy én mennyire utálok repülni, erősödik meg bennem az érzés ismét. De most legalább haza megyek egy időre, a családhoz, nem dolgozni valahová.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://boston.blog.hu/api/trackback/id/tr133130915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

legvarykyra 2011.08.07. 11:23:54

Itt ülünk a Liszt Ferike reptéren már több mint egy órája. Ha okosabban szervezem megsüthettem volna a sütit, amit terveztem. Vagy legalább bevásárolhattam volna...na mindegy. Egyre újabb és újabb utijátekok kerülnek elő a táskánkbòl, és egyre. távolabbi időpontok jelennek meg az információs táblán...
süti beállítások módosítása