A tegnap leírt szánalmas nyűglődés után írtam a problémáról a UPS-nek. A válaszukban nem volt köszönet, a szokásos lerázó bullshit a síkhülye felhasználónak, miszerint ellenőrizze, hogy vajon megfelel-e a követelményeknek az oprendszere és a böngészője (naná, majd nem... a legfrissebb verziójú oprendszer és Chrome böngésző) és elmagyarázták, hogy csináljam végig azokat a lépésket, melyeken végigmentem pár tucatszor tegnap már és nem működtek. Nyilván fogják és egy kulcsszavas keresés után copy-pase a céges kiskátéból, ennyi a támogatás, tekintet nélkül arra, mi is a problémám valójában. Az egyik esetben a leírt problémának csak az utolsó mondatára válaszoltak, de csak névlegesen, konkrétan semmit nem segítettek.
Ellenben mikor a PayPal-t felhívtam, lényegretörő és szakértő segítséget kaptam, 5 perc alatt megoldottuk a problémát, végül is annyi volt a baj, hogy szállítási feladói címemhez nem írtam be telefonszámot, azután már működött a UPS hozzárendelés (bár szerintem abból még baj lesz, hogy valahogy akaratlanul sikerült két olyan UPS accountot is csinálnom tegnap, amiket nem találok, de valahol léteznek a cyberspace-ben.)
Tehát a PayPal ténylegesen a problémára reagált és segített. Más kérdés, hogy ha csak ennyi volt a baj, akkor ezt igazán kiírhatta volna a hibaüzenetben (ugyanis a telefonszám NEM volt kötelező mező) és meg tudtam volna magam is oldani.